دکتر پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در گفتگو با مهر در خصوص تأثیر صدا و سیما در کاهش ریخت و پاش‌های تبلیغاتی در انتخابات، گفت: در نظر سنجی که به صورت سراسری و با گستره شهر و روستا و مراکز استان انجام شد، مشخص شد که نزدیک به یک چهارم از رأی دهندگان با استفاده از کانال‌های دویست‌گانه تلویزیون، با نظرات نامزد‌ها آشنا شده و رأی داده بودند.
کد خبر: ۱۴۴۸۵۲۱
تعداد بازدید : 16

حداکثر هزینه تبلیغاتی که از نامزد‌ها برای استفاده از ظرفیت تبلیغاتی صدا و سیما گرفته شده حدود ۴۰ میلیون برای تهران بود. در عموم حوزه‌های دیگر یعنی در حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰ حوزه، فقط ۵ میلیون تومان هزینه صرف شده تا نامزد‌ها خودشان را معرفی کنند.

 این کار صدا و سیما امکانی بسیار ارزان و بلکه رایگانی بود که در خدمت نامزد‌ها قرار گرفت و طبق نظر سنجی‌ها به شدت در کاهش ریخت و پاش‌های تبلیغاتی در سطح شهر‌ها اثر گذار بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها